12 Ağustos 2013 Pazartesi

Ağız Bakımı


Diş macunu konusunda oldukça hassasım. Genellikle Colgate dışında başka diş macunu kullanamıyorum ama Amway Glister diğer kullanabildiğim bir ürün. Dişleri beyazlatma konusunda gayet iyi. Bazı diş macunlarının bıraktığı bükremsi tadı bırakmıyor. Ferahlatma konusunda da iyi. Aldığımdaki katalog fiyatı 15 tl'ymiş
Normalde diş macununu ıslatmadan kullanmak daha sağlıklıymış. Fakat ben bunu yapamıyorum işte bu nedenle almıştım bu ürünü. Ürün normal diş macunlarından daha sıvı olduğu için ıslatma gereği duymuyorum. Colgate'in diş macunları kadar ferah bir his bırakmıyor fakat dişlerinizin temizlendiği belli oluyor. 8 tl'ye aldığım bir ürün fakat bimde 3,5 tl olduğunu görmüştüm.

Ben bu tip gargara ürünlerini daha etkili olsun diye dişimi fırçaladıktan sonra kullanıyorum. Gerçekten etkili bir ferahlık sağlıyor. Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder