12 Ağustos 2013 Pazartesi

El & Ayak Kremleri

Bunlarda benim el ve ayak kremlerim. Sonuçta cildin kurumaması önemli.
Avon Foot Works : Topuk yumuşatıcı kremi kendisi. Düzenli bir kullanım sonucunda topukları yumuşatıyor. Katalogda indirimdeyken 10 tl'ye almıştım galiba.  
Excipial Lipo : Nemlendirici olarak çok memnun kaldığım bir ürün. Bütün vücut için kullanılabiliyor. Eczaneden almıştım.
Avon Care : Bütün hepsi için konuşursam kokuları güzel çok hızlı bir emiciliği yok anında emilmiyor ama çok beklemiyorsunuz.
Spa Moods :  Bu resimde gördüğünüz ayak kremi fakat bunun el kremini de kullandım. Kokusu o kadar güzel ki en başta çok ferah daha sonrasında emilme hızı gayet iyi. Fakat tek sorun şu nereden aldığım konusunda hiçbir fikrim yok.
Neutrogena Hızlı Emilen El Kremi : İçlerinden en çok memnun kaldığım ürün bu. Gerçekten de hızlı emilen bir krem. Kokusuna gelirsek sıradan bir krem kokusu belki değişik kokularda yaparlarsa vazgeçilmezlerim arasına girebilir. Fiyatı 18 tl
Arko Nem : Kokuları itibariyle süperler. Elinize sürdüğünüz andan itibaren parfüm sıkmanıza gerek kalmadan güzel kokuyorsunuz. Çok uzun süre kalıcı bir kokusu yok tabii ki zaten uzun süre emilemiyor. Emilenene kadarsa kokusu gitmiyor.
Avon Skin So Soft : Yaşlanma karşıtı bir krem aslında anneme almıştım ama kendisi kullanmayınca bana kaldı. Avon care pek bir farkı yok.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder