12 Ağustos 2013 Pazartesi

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada

Uzun zamandan beri peeling,tonik ürünlerinden memnun kaldığım ürün olmamıştı.Fakat bu gerçekten süper bir ürünmüş. Kokusu da güzel üstelik.İlk ben duşa girmeden önce yapmıştım banyoda sıcak su yüzüme temas edince cildim kızardı fakat daha sonra duştan sonra gözenekler açıkken yaptım ve çok memnun kaldım günlük yapınca cildiniz gerçekten temizleniyor. Arkasında yazanlar :
Temizleme: sebum düzenleyici özelliği ile bilinen çinko ile zenginleştirilen formülü cildi arındırır. Islak yüzünüze nazikçe yedirerek uygulayın ve su ile durulayın. Günlük olarak kullanın.
Peeling: ölü hücreleri ve gözenekleri temizler. Islak yüzünüze dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayın ve su ile durulayın. Günlük olarak kullanın.
Maske: içeriğindeki beyaz kil ile cildi matlaştırır ve dengeler. Yüzünüze uygulayın, kuruması için 3 dakika bekleyin ve su ile durulayın. Haftada 2-3 kez tekrarlayın.
Ben peeling olarak uyguluyorum gerçi temizlemeyle peeling arasında pek bir fark olduğunu düşünmüyorum. Maske olarak kullanan bir arkadaşım da memnundu. Tek dezavantajı varsa o da bol su ile yıkamak heralde biraz zor geçiyor. Fiyatına gelince ben 16 tl ye almıştım ama bimde 9.75 tl'miş.

2 yorum:

  1. ben de bu ürünü kullandım ama sevemedim, beğenmene sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben artık her duş sonrası yapıyorum cildime iyi geldi bir 10 dk sonra da hemen nemlendirici sürüyorum cildime yumuşacık oluyor :)

      Sil