15 Ağustos 2013 Perşembe

İLGİ ÇEKİCİ İKİ YENİ SİTE

Evet şimdi iki yeni site tanıtacağım. Burada bundan sonra ilginç bulduğum site, beğendiğim blogları da paylaşacağım. Katılıp ,katılmadığım çekilişleri de paylaşmayı düşünüyorum herkesin haberi olmalı bu tip şeylerden. Ve hatta üye sayım artmaya başlayınca bende yapmayı düşünüyorum.
Gelelim sitelere biri çoğumuzun bildiği istersek kendimize yakışan saç stilini bulmamıza yarayan bir site. Üstüne üstlük isterseniz makyaj yapıp gözlük bile takabiliyorsunuz :) buyurun site http://www.taaz.com/

Diğer bir site içerisinde bir sürü markanın ürününü de barındıran ve en güzel yanı bunu sanal manken üzerinde görmemizi sağlayan http://looklet.biz/demo/ sitesi. Modelden kıyafet duruş şekline kadar her şeyi seçme imkanı sağlamışlar.
İyi Eğlenceler, Bol Alışverişler :)))

2 yorum:

  1. saç stili için olan siteyi sevdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diğerini de çok beğendim değişik kombinlerin nasıl durduğunu görebiliyorsun alışveriş için büyük kolaylık :)

      Sil