14 Ağustos 2013 Çarşamba

She is Fun

 She'nin kalemlerinden rujlarına kadar her ürününü kullandım ve çokta memnunum.
Parfümüne gelince oldum olası şekerli kokuları severim she is fun'da şekerli bir koku. Kalıcılığına gelince çok kalıcı diyemiceğim ama benim tenimde pek kalan parfüm yok bu en çok dayananlardan tabii ki ama tenden tene fark ediyor bu durum. . Günde 2-3 defa tazeleyince bir de sürekli aynı parfümü kullanınca bir süre sonra o parfümün kokusu üstünüze yerleşiyor tabii. She'nin bir çok parfümün aksine en güzel olan yönü roll-on olması. Aslında bir ara she is sexy kullanıyordum fakat roll-on kokusundan sonra she is fun daha da sevimli geldi gözümde. Üstelik fiyatlarının çok uygun olması da ayrı bir avantaj hele bir de kalpli kutusu :) Bazı yerlerde parfümün yanında saat olduğunu görmüştüm onu bulamadım ama orijinal ve güzel :) Daha yeni aldım bir marketten 18 tl idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder