12 Ağustos 2013 Pazartesi

Ve Karşınızda Doğacı...


Aslında bunlara birde ek olarak sabunum vardı ama bitti ne yazık ki :( Kayısı ürünleri bunlar ve gerçekten de güzel ürünler. Yalnız şöyle bir durum var her yerde yok o yüzden sabunumu yenileyemiyorum. Bir gece teyzem bize gelmişti ve teyzem, ben , annem oturuyorduk. O sırada kapı çaldı bunları satan bir kadın ürünlerini tanıttı. Annem de teyzemde aldılar şimdi annem kullanmayı bıraktı fakat ben kullanıyorum gayet de memnunum. Sabununu her gün kullanıyorsun haftada 1 kez ise kil maskesi yapıyorsun. Yağını zaten kil maskesinin içine ekliyorsun. Maske yaptıktan sonra da kremi yüzüne sürüyorsun ve tabii ki yumuşacık bir cilt.
Fiyatını hiç hatırlamıyorum fakat ben bayramda Eskişehir'e gittiğim zaman aile aktarcımızdan sabununu almıştım 4 tl idi sanırım fiyatları da gayet uygun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder