14 Ağustos 2013 Çarşamba

Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector

Çok fondöten,kapatıcı,pudra kullanan bir insan değilimdir. Genellikle göz altı kapatıcısı kullanırım ama arada alırım bu tip ürünler. İşte bu keşke almasaymışım dediğim bir ürün oldu. Çünkü reklamı yapıldığı gibi bir ürün değil, tavsiye etmem. Neden tavsiye etmem ;
Cildim çok yağlı değildir fakat bunu sürdüğüm an o kadar yağlı gözüküyor ki ben bile şaşırdım.
Müthiş bir kapatıcılığı yok kendisinin hatta nerdeyse hiç yokmuş gibi geldi acaba sorun bende mi çünkü sürdükçe sürüyorum ama sanki kapatmıyor.
Kalıcılık konusuna gelince o da uzun sürmüyor.
Garnier BB cream'in tek iyi olan özelliği renk uyumu iyi fakat bu durumu kurtarmıyor ne yazık ki.


2 yorum:

  1. Merhaba canım,
    Bloğun hayırlı olsun. Takipteyim :))
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Hoşgeldiniz umarım iyi vakit geçirmişsinizdir hemen size geliyorum şimdi :)

      Sil