15 Ağustos 2013 Perşembe

Siyah Noktalar ile Savaşım


Herhalde canımı en çok sıkan şey siyah noktalarım! Yani ne yapsam geçmiyor ne yapsam kaybolmuyor. Aldığım ürünler bu kadar değil tabii ki. Bunun 4-5 katı kadar ürün almışımdır hala da alıyorum bunlar en son aldıklarım. Fakat ne yapsam geçmiyor herbiri hayal kırıklığı.

Avon Clearskin : İlk başlar düzenli kullandım iyi geldi. Fakat bir süre sonra etki etmemeye başladı. İndirimdeyken fiyatı 7 tl idi.

Clean&Clear : O kadar üründen sonra en büyük umudum buydu fakat sonuç hüsran. Evet etki ediyor, silikleştiroyor fakat hiçbir zaman tam anlamıyla kaybolmuyor. Bir süre sonra da yapmaktan sıkılıyorsunuz zaten.

Avon Professional : Bunu ilk yaptığımda cildimin ne kadar yandığını hatırlıyorum. Sonunda bir ürün işe yarayacak demiştim. Siyah noktalarım gitmemişti ama cildim yumuşacık oluyordu. Düzenli kullanırsanız mesela günlük bir süre sonra cildinizde yanma hissi kayboluyor fakat aralarda aklınıza geldikçe uygularsanız cildiniz yanıyor. K9'daki fiyatı 9.50 tl.

Avon Professional Soyulabilen Jel (küçük olan) : Alırken bile ön yargılıydım çünkü hem kalın sürün diyor hem de bu kadar küçük yapıyorlar. Yani satış taktiği olabilir bir dahaki ay tekrar alsınlar diye ama bu bana bir ay gitmez ki haftada iki defa yapsam ki düşününce tek burnumda yok ya siyah nokta. Neyse diyelim kullandım, şu küçücük ürünü 3 ay yetti çünkü hiç kullanmadım. Kullanmayı da düşünmüyor. Bir kere yaptım ve normalde bantlar hemen etki eder ama öyle bir şey olmadı. K9'daki fiyatı 9 tl.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder